Virtuali paroda   "Ateities automobiliai"

VANDENILINIAI  VIDAUS DEGIMO VARIKLIAI

Straipsniai ir leidiniai apie saulės energija varomas transporto priemones 
Straipsniai, esantys EBSCOhost duomenų bazėse

          Vandeniliniai vidaus degimo varikliai turi panašumų su benzininiu varikliu. Tačiau tarp jų didžiausias skirtumas yra išmetamosiose dujose. Vandenilinio vidaus degimo variklio išmetamose dujose nėra CO2, CO ir angliavandenilių. Vandenilinis kuras veikia tokiu principu - jungiamas vandenilis su deguonimi tam, kad būtų gaminama elektra elektros varikliui varyti. Tai viena iš daugiausiai žadančių alternatyvaus kuro technologijų.

           Bandymai vandenilį panaudoti kaip automobilių kurą prasidėjo jau tuoj po Antrojo pasaulinio karo. Automobilių pramonės netenkino tai, kad vidaus degimo variklyje degant benzinui, kone trečdalis energijos nepanaudojama ir be reikalo „išlekia per duslintuvą“. XX amžiaus 7-ajame dešimtmetyje JAV kai kuriuose traktoriuose ir didžiausiose mašinose su „nornmaliais“ benzininiais ir dyzeliniais varikliais jau buvo panaudojami vandenilio generatoriai – kad efektyviau išnaudotų energiją ir sumažintų kuro sąnaudas. XX amžiaus pabaigoje pradėjus brangti naftai, žmonės pradėjo ieškoti visų įmanomų būdų važiuoti pigiau. Viena iš krypčių ir buvo vandenilis, pritaikomas dviem būdais. 

 Straipsniai ir leidiniai apie vandenilinius vidaus degimo variklius

  • Future Cars : Bio Fuel, Hybrid, Electric, Hydrogen, fuel economy in all sizes and shapes : Bio-Treibstoff, Hybrid, Elektro, Wasserstoff, Sparsame Autos in allen Klassen und Formen / U.Bethscheider-Kieser. - Ludwigsburg : Avedition, 2008. - 168 p.

  • Hydrogen energy: calculation of price of 1 kWh : study program "Hydrogen energy technologies" / S.Milčiuvienė ; Vytautas Magnus University, Lithuanian Energy Institute. - Kaunas, 2008. - 35 p. : iliustr. - Bibliogr.: p. 27-28

Straipsniai, esantys EBSCOhost duomenų bazėse

  • Assad, M. S.; Penyazkov, O. G. Distinctive Features of Operation of an Internal Combustion Engine Running on Hydrogen-Containing Fuels. Journal of Engineering Physics and Thermophysics; September 1, 2010, Vol. 83, No. 4, p869-875, 7p.

  • Rahman, M. M.; Noor, M. M.; Kadirgama, K.; Rejab, M. R. M. Study of Air Fuel Ratio on Engine Performance of Direct Injection Hydrogen Fueled Engine. European Journal of Scientific Research; August 5, 2009, p506-513, 8p.

  • Mukesh, S.; Garg, M. K. Performance of Diesel Engine Run on Hydrogen as Supplemantary Fuel. Agricultural Science Digest; June 1, 2012, Vol. 32, No. 2, p149-152, 4p.

  • Bortnikov, L. N. Combustion of a Gazoline-Hydrogen-Ais Mixture in a Reciprocating Internal Combustion Engine Cylinder and Datermining the Optimum Gazoline-Hydrogen Ratio. Combustion, Explosion, & Shock Waves; July 1, 2007, Vol. 43, No. 4, p378-383, 6p.

  • Bose, P. K.; Banerjee, R.; Deb, M.. Combustion and Performance Analysis of Hydrogen Direct Injection with Diesel as an Ignition Source at a Particular Injection Timing with Varying Injection Durations. Advances in Natural & Applied Sciences; April 1, 2011, Vol. 5, No. 2, p227-234, 8p.

  • Migun, A. N.; Chernukho, A. P.; Zhdanok, S. A. Influence of the Addition of Hydrogen and of a Synthesis Gas on the Characteristics of the Process of Combustion of Gazoline-Air Mixtures Under Conditions Typical of Internal Combustion Engines. Journal of Engineering Physics & Thermophysics; July 1, 2006, Vol. 79, No. 4, p651-656, 6p.

  •  Rahman, M. M.; Mohammed, K. M.; Bakar, R. A. Effects of Air Fuel Ratio and Injection Timing on Performance for Four-Cylinder Direct Injection Hydrogen Fueled Engine. European Journal of Scientific Research; January 5, 2009, Vol. 25, No. 2, p214-225, 12p.

  • Cosgarea, R.; Aleonte, M.; Cofaru, C. State of the Art of Plasmatron Fuel Reformers for Homogeneous Charge Compression Ignition Engines. Bulletin of the Transilvania University of Brasov; January 1, 2010, Vol. 3, no. 52, p1-6, 6p.

  • Kalekin, V. S.; Kalekin, D. V. Working Process of Direct-Flow Piston Gas Engine with a Fundamentally New Gas Distribution System. Chemical and Petroleum Engineering; March 1, 2009, Vol. 45, No. 3-4, p221-229, 9p.

  • Sisiopiku, V. P.; Rousseau, A.; Fouad, F. H.; Peters, R. W. Technology Evaluation of Hydrogen Light-Duty Vehicles. Journal of Environmental Engineering; June 1, 2006, p568-573, 7p.

  • Rezk, K. A.; Osman, M. M.; El-Kassaby, M. M. Numerical Prediction of Engine Pressure at Direct Injection of Hydrogen Fuel in a Natural Gas Spark Ignited Direct Injection Engine. International Review on Modelling & Simulations; August 1, 2010, Vol. 3, No. 4, p726-738, 13p.